کار مجازی

اموزش روش های کسب درامد از اینترنت

کار مجازی

اموزش روش های کسب درامد از اینترنت

لیست سایت های بیت کوین

سایت های کسب بیت کوین رایگان

خب دوستان اول میخوام که بهترین سایت های کسب بیت کوین رایگان با اموزش ثبت نام و کسب درامد رو براتون معرفی کنم,البته باید اینو بدونین که برای دریافت این بیت کوین ها باید اول حساب و کیف پول مجازی رو بسازین که من همراه با اموزش براتون ارائه میدم ولی اول یک سری سایت ها هستن که سقف برداشت دارن یعنی اگه مقدار ساتوشی شما به اون حد نصاب نرسه نمیشه برداشت کرد پس اول من این سایت ها رو میگم که شما شروع کنین بعد حساب بسازین و بعد از اون سایتایی که همون اول باید ادرس حساب رو وارد کنین معرفی می کنم.

لیست سایت های کسب بیت کوین در وبلاگ که با توجه به میزان درامد شماره گذاری کردم!

1.crypto tab

سایت های زیر و با موبایل هم میتونین کار کنین!

bit comine.2

3.satoshi hero

4.satoshi moster

5.adb.top

6.cointoply

7.free doge coine

برای سایتایی بعدی باید اول حساب بانکی مجازی و کیف پول باز کنید!

8.bonus bitcoine

سایتهای زیر با موبایل خوب جواب نمیدن!

9.bit fun



نظرات 1 + ارسال نظر
سحر یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 14:50

سلام ببخشید این bitcominواسه موبایل نوشتید حتما باید کیف پول درست کرد ؟یا نمیخاد منظورم سایت کلیکی اون هستش نسخه موبایل منظورمه

bitcomine اسکم شده متاسفانه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.